nedjelja, 30. listopada 2011.

Euro NCAP: Novi Lexus CT 200h

Novi Lexus CT 200h osvojio je prestižnih pet zvjezdica na Euro NCAP testu sigurnosti, sa ukupno 83 od 100 mogućih bodova. Ovaj rezultat je znatno iznad minimuma potrebnog za pet zvjezdica i svrstava novi Lexus među najsigurnija vozila u premium kompakt segmentu. Lexus CT 200h je osvojio 94% bodova za zaštitu odraslih putnika, 84% za zaštitu djece, 55% za zaštitu pješaka i 86% za sigurnosnu opremu. Komentirajući kategoriju zaštite odraslih putnika, Euro NCAP je naglasio da je CT 200h ostvario maksimalan broj bodova na testu bočnog sudara, dobru zaštitu koju nude zračni jastuci za koljena vozača i suvozača, kao i visok nivo zaštite od trzajne ozlijede vrata. Zahvaljujući drugoj generaciji Lexusovih sjedišta sa tehnologijom zaštite od trzajne ozlijede vrata (Whiplash Injury Lessening - WIL), novi premium kompakt je postigao izvanredne rezultate na području zaštite od sudara straga. Unaprijeđeni nasloni za glavu WIL sustava konstruirani su da budu što bliže glavi putnika tijekom normalne vožnje. U slučaju sudara straga, torzo lako uranja u sjedište, čime se smanjuje razmak između glave putnika i naslona za glavu, što smanjuje rizik od trzajne ozljede vrata. Na testu za djecu, CT 200h pruža odličnu zaštitu kako djeci od 18 mjeseci, tako i djeci staroj tri godine. U kategoriji zaštite pješaka, branik je pružio dobru zaštitu za noge pješaka zbog čega je osvojio maksimalan broj Euro NCAP bodova. Sa vrlo čvrstom karoserijom koja upija energiju sudara i sveobuhvatnim sustavima aktivne i pasivne sigurnosti, kao i zaštite pješaka, CT 200h je konstruiran da pruži najveću moguću sigurnost u svim situacijama. Novi Lexus premium kompakt, jedini u svojoj klasi, u standardnoj opremi ima zračne jastuke za koljena vozača i suvozača među osam zračnih jastuka. Zračni jastuci za koljena konstruirani su na način da se aktiviraju u donjem dijelu instrumentne ploče u isto vrijeme kad i prednji zračni jastuci te tako smanje povrede nastale zbog udara u upravljač i donje dijelove kabine. Oni također smanjuju ozljede glave i grudi jer sprečavaju pomicanje zdjelice i okretanje torza pri većim sudarima. Unaprijeđeni sustav elektronskog kontroliranog kočenja - regeneracije (Electronically Controlled Braking-Regeneration system - ECB-R) je standardna oprema i uključuje sustav protiv blokiranja kotača (ABS), sustav pomoći pri kočenju, sustav kontrole proklizavanja (TRC) i sustav kontrole stabilnosti vozila (VSC).

Nema komentara:

Objavi komentar